nanti kite pergi jalan jalan lagi yeh sayang semua ❤ (at Calanthe Art Cafe)
0

nanti kite pergi jalan jalan lagi yeh sayang semua ❤ (at Calanthe Art Cafe)

but loving him was red  (at rumah manis sangat)
0

but loving him was red (at rumah manis sangat)

eh nak balik dah esok eh ehh ehhh 🚃 (at Calanthe Art Cafe)
0

eh nak balik dah esok eh ehh ehhh 🚃 (at Calanthe Art Cafe)

We might find our place in this world someday ❤ (at 🌷)
0

We might find our place in this world someday ❤ (at 🌷)

🌵
0

🌵

"you call me up again just to break me like a promise. so casually cruel in the name of being honest"
0

"you call me up again just to break me like a promise. so casually cruel in the name of being honest"

nabilah annabelle alien abellon noboloh 
.
.
HAPPY BIRTHDAY to you
.
. 
dari matrik sampai utem. rumet dari sem satu sampai sem tiga. dari malu malu kambing sampai annoying tak ingat diri. dah doploh kan , semoga menjadi anak yg baik dan isteri yg baik. panjang umur dan murah rezeki.  pastu jangan seram sangat. pastu eh dahlah panjang sgt dah ni. ily ❤
 (at Emerald Residence)
0

nabilah annabelle alien abellon noboloh
.
.
HAPPY BIRTHDAY to you
.
.
dari matrik sampai utem. rumet dari sem satu sampai sem tiga. dari malu malu kambing sampai annoying tak ingat diri. dah doploh kan , semoga menjadi anak yg baik dan isteri yg baik. panjang umur dan murah rezeki. pastu jangan seram sangat. pastu eh dahlah panjang sgt dah ni. ily ❤
(at Emerald Residence)

take care budak tudung aidijuma. seronok lah kau balik raya awal 😒 (at dalam rumah)
0

take care budak tudung aidijuma. seronok lah kau balik raya awal 😒 (at dalam rumah)

gadis 🌼
0

gadis 🌼

manusia paling aku rindu 🍂 (at depan 5 Ilmu)
0

manusia paling aku rindu 🍂 (at depan 5 Ilmu)

Being young has taught me about carefree feelings based on indecison and fear and at the same time letting go 🌹 (at ❤)
0

Being young has taught me about carefree feelings based on indecison and fear and at the same time letting go 🌹 (at ❤)

And the camera flashes , make it look like a dream
.
.
walaupun penat sampai tak boleh jalan. walaupun sakit kaki sampai tergolek jatuh bukit. walapun haus sampai nak pengsan. tapi still best. thank you BENTos’ untuk kisah cinta part 2 ❤
.
.
ke bukit beruang yg tiada beruang
0

And the camera flashes , make it look like a dream
.
.
walaupun penat sampai tak boleh jalan. walaupun sakit kaki sampai tergolek jatuh bukit. walapun haus sampai nak pengsan. tapi still best. thank you BENTos’ untuk kisah cinta part 2 ❤
.
.
ke bukit beruang yg tiada beruang